Funkcjonariusze Służby Więziennej przekazują wiedzę w zakresie sposobu zrozumienia postępowania oraz radzenia sobie z trudnym klientem.

W 2019 roku funkcjonariusze Służby Więziennej przeprowadzili szereg szkoleń dla pracowników instytucji użyteczności publicznej z zakresu sposobów radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem. Celem szkoleń było przekazanie wiedzy teoretycznej, a także praktycznych wskazówek z zakresu postępowania z petentem agresywnym oraz roszczeniowym. Moduł szkoleniowy, prowadzony przez psychologa, obejmował zagadnienia dotyczące umiejętności rozładowywania napięć i stresu. Moduł praktyczny, prowadzony przez funkcjonariuszy Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej w Łodzi to zajęcia praktyczne z zakresu samoobrony i sposobów odparcia bezpośredniego ataku.

Głównym celem kampanii jest wyposażenie pracowników szeroko rozumianej administracji publicznej w podstawową wiedzę oraz umiejętności mogące pomóc im bezpieczniej wykonywać swoje codzienne obowiązki. Służba Więzienna dzieli się posiadaną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami z przedstawicielami instytucji, których pracownicy, również z uwagi na wykonywane zadania, zajmują się pracą z trudnym podopiecznym.

Tekst i zdjęcia: kpt. Paweł Wochal

Generuj pdf
Znajdź nas również na
Serwis Służby Więziennej